مهاجرت به انگلستان با این روش ها آسان است!

مهاجرت به انگلستان با این روش ها آسان است!

مهاجرت به انگلستان رویای بسیاری از کسانی است که می خواهند با هدف تحصیل، کار یا سرمایه گذاری به آنجا مهاجرت کنند. بریتانیا این کشور پیشرفته اروپایی سالانه هدف مهاجرت بسیاری از کسانی است که از سراسر دنیا خودشان را به آنجا می رسانند.

اگر شما هم از علاقمندان مهاجرت به انگستان هستید این مطلب تا انتها مطالعه کنید.

مهاجرت به انگلستان

قبل از برنامه ریزی و اقدام برای مهاجرت به انگلستان لازم است کارهایی را انجام و مواردی را پیگیری کنید.

هدف مهاجرت:

درگام نخست باید هدف خود را از مهاجرت به این کشور بدانید. تا در این مسیر متحمل هزینه های کمتری شوید.

انتخاب شهر مناسب برای زندگی:

الزاما همه کسانی که به انگیس مهاجرت می کنند در لندن زندگی نمی کنند. هزینه های بالای زندگی در لندن بسیاری را برای سکونت در شهرهای دیگر مثل بریستول، ادینبورگ، لیورپول یا کاردیف ترغیب می کند.

تخمین هزینه های زندگی در این کشور:

باید بدانید زندگی در لندن، قلب انگلیس و پایتخت این کشور هزینه های بیشتری دارد. پس در این مورد تحقیق لازم را به عمل آورید.

آموزش زبان:

زبان رایج مردم انگستان، انگلیسی است از همین رو اگر قصد دارید برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنید لازم است مدرک آیلتس داشته باشید.

آماده سازی و ترجمه مدارک:

اگر قصد مهاجرت به انگستان را دارید باید بدانید که مراجعه به یک دارالترجمه انگلیسی برای ترجمه مدارک شناسایی، تحصیلی، مالی و شغلی اعم از ترجمه شناسنامه، ترجمه ریز نمرات دبیرستان و ترجمه مدارک تحصیلی امری ضروری است. این موضوع نه فقط برای انگستان که برای مهاجرت به همه کشورهای اروپایی امری ضروری است. شما اگر حتی قصد سفر به آلمان هم داشته باشید باید اقدام به ترجمه مدارک به زبان آلمانی بکنید.

دارالترجمه رنسانس می تواند با صرف کمترین زمان و هزینه بهترین خدمات ترجمه ای را به زبان های مختلف اعم از انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و استانبولی به شما ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با همکاران ما در دارالترجمه رنسانس تماس بگیرید.

دریافت پاسپورت و اقدام برای صدور ویزا:

یکی از اصلی ترین اقدامات هنگام مهاجرت، دریافت پاسپورت و همچنین انجام کارهای لازم جهت صادر شدن ویزا است که حتما باید مد نظر قرار دهید و با توجه به نحوه مهاجرت، برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

همچنین بخوانید 👈 فرق ویزا و پاسپورت و بررسی مدارک مورد نیاز برای دریافت آنها

مهاجرت به انگلیس چرا محبوب است؟

مهاجرت به انگلیس چرا محبوب است؟

انگستان از دیرباز یکی از گزینه های محبوب و دوست داشتنی برای مهاجرت ایرانی ها بوده است. اینکه انگیس یکی از 5 قدرت اقتصادی جهان و نیز در زمره کشورهای پیشرفته محسوب می شود، سبب شده تا این کشور جاذبه زیادی برای مهاجران داشته باشد. اما این همه ماجرا نیست. مهاجرت به انگلیس مزایایی برای مهاجران دارد که نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. مزایایی مثل:

  • سیستم آموزشی قوی
  • وجود دانشگاه های مشهور و برتر جهان برای تحصیل در انگیس
  • زندگی با کیفیت
  • وضعیت اشتغال مناسب و آمار کم بیکاری
  • حمایت از راه اندازی و فعالیت استارت اپ ها
  • زمینه مساعد برای سرمایه گذاری
  • وجود شهرهای توسعه یافته
  • وجود سیستم فرهنگی قوی و غنی
  • مزایای اجتماعی در حمایت دولت از شهروندان

اگر شما هم با همین دلایل قصد مهاجرت به انگلستان را دارید باید بدانید:

  • هزینه های زندگی در این کشور بالاست
  • آب و هوای انگستان متغیر است و در روزهای بارانی ناگهان آفتابی می شود و برعکس. بنابراین اگر نمی توانید با تغییرات آب و هوایی ناگهانی کنار بیایید احتمالا انگیس برای شما گزینه مناسبی نیست.
  • رقابت در بازار کارزیاد است.
  • ترافیک های سنگین در این کشور وجود دارد.
  • مقررات سخت در صدور ویزا نیز از مسائلی است که بسیاری را در مسیر مهاجرت به انگیس منصرف می کند.

اما اگر خود را برای مواجهه با این مسائل آماده کرده اید، می توانید روش های مهاجرت به انگیس را بسته به شرایطتان بررسی و در اسرع وقت آن را پیگیری کنید.

همچنین بخوانید 👈 معرفی بهترین دانشگاه‌های ایتالیا در سال ۲۰۲۲

ساده ترین روش مهاجرت به انگلستان!

ساده ترین روش مهاجرت به انگلستان!

راه های زیادی برای مهاجرت به انگستان وجود دارد. پناهندگی، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، کار و تولد رایج ترین روش هایی است که افراد برای مهاجرت به انگلیس پیش رو دارند. البته برخی افراد موفق مثل نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و… نیز می توانند با اثبات شرایط خود برای دریافت ویزای موقت این کشور اقدام کنند.

با این وجود ممکن است اولویت ها یا محدودیت هایی برای هر فردی وجود داشته باشد. انتخاب راحت ترین و ساده ترین راه مهاجرت سوالی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند. در پاسخ به این سوال باید گفت راه آسان دیگری غیر از راه های گفته شده برای مهاجرت به انگلیس وجود ندارد. با توجه به شرایطی که شما دارید یکی از راه های گفته شده می تواند بهترین انتخاب باشد که راهتان را برای مهاجرت به انگیس هموار کند.

هزینه زندگی در انگلیس چگونه است؟

هزینه های زندگی در بریتانیا با واحد پولی پوند محاسبه می شود نه دلار. حالا اینکه هزینه زندگی شما تا چه اندازه خواهد بود بستگی به سبک زندگی شما دارد.طبیعی است اگر قصد اقامت در لندن پایتخت انگستان را داشته باشید، هزینه های بیشتری پرداخت می کنید. هزینه های زندگی در شهرهای دیگر به مراتب ارزانتر و اقتصادی تر است.

مثلا یک نفر در شهر لندن ماهیانه بدون هزینه اجاره محل سکونت حدودا 3 هزار پوند هزینه دارد، در حالی که این رقم در دیگر شهرها می تواند به کمتر از 2 هزار پوند برسد. براساس آمار لندن گرانترین و لیورپول ارزانترین شهرهای انگستان هستند.

هزینه زندگی در انگلیس برای دانشجویان کمی متفاوت است. دانشجویی که در لندن زندگی و تحصیل می کند حدودا ماهیانه 1200 پوند و اگر در شهرهای دیگر باشند ماهیانه 850 پوند می شود. هزینه تحصیل در این کشور نیز تقریبا رقمی حدود 25 هزار پوند در سال است.

همچنین بخوانید 👈 معرفی ۱۰ شغل برتر در ترکیه و درآمد هر کدام!

وضعیت مهاجرت به انگلستان در زمان کرونا

وضعیت مهاجرت به انگلستان در زمان کرونا

طی سه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط ورود به انگیس نیز مانند بسیاری از کشورها دستخوش تغییراتی شد. که هدف از آن تامین سلامت شهروندان و نیز پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا بود. همه کسانی که در زمان شیوع کرونا قصد سفر با اهداف مختلف اعم از تحصیل و… به انگستان را داشتند مشمول قانون 14 روز قرنطینه می شدند. اما با فروکش کردن موج کرونا، آزمایش کرونا در بدو ورود به انگلیس جایگزین قرنطینه 14 روزه شد.

طی دورانی که شیوع کرونا در کشورهای جهان به سرعت افزایش پیدا می کرد سیستم آموزشی انگیس برای تسهیل آموزش دانشجویان بین المللی خود اقدام به برگزاری کلاس ها به شکل تلفیقی حضوری و مجازی کردند. همچنین برای افزایش کیفیت آموزش ها تعداد دانشجویان را در کلاس های درسی کاهش داد.

دسته بندی:

نظرات کاربران