معرفی 4 تا از بهترین دانشگاه های انگلیس در سال 2022

معرفی 4 تا از بهترین دانشگاه های انگلیس در سال 2022

در این مطلب می‌خواهیم در مورد بهترین دانشگاه‌ های انگلیس و شرایط اپلای آن‌ها صحبت کنیم و به شما بگویم که برای تحصیل بهتر است چه دانشگاهی را انتخاب کنید. عوامل بسیار زیادی تعیین کننده رتبه دانشگاه‌ها هستند مانند رضایت دانشجویان، سطح آموزش، سطح پروژه‌ها، خدمات ارائه شده به دانشجویان، قوانین، استانداردها و… . تمامی این موارد مهم هستند و معیارهای بسیار مناسبی برای انتخاب دانشگاه جهت تحصیل در انگلیس می‌باشند. در ادامه به شما می‌گوییم که چگونه بهترین دانشگاه های انگلیس را انتخاب کنید و برای این کار چه اقداماتی باید انجام دهید؛ برای مثال یکی از مهمترین اقدامات در مهاجرت‌تحصیلی، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی می‌باشد مانند ترجمه دیپلم که حتما باید انجام شود.

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش تحصیلی در کشور انگلیس

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش تحصیلی در کشور انگلیس - بهترین دانشگاه های انگلیس
برای مهاجرت به تمامی کشورهای دنیا و اخذ ویزا یا تحصیل نیاز به مدارکی دارید. مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در کشور انگلیس شامل ترجمه کارت واکسیناسیون، مدارک شخصی مانند ترجمه رسمی شناسنامه، ترجمه کارت ملی، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی مانند ترجمه دیپلم می‌باشد. برای ترجمه مدارک گفته شده در بالا می‌توانید به دارالترجمه انگلیسی رنساس مراجعه کنید تا بتوانید تمامی مدارک خود را در سریعترین زمان ممکن ترجمه کنید. رنسانس دارالترجمه ترکی استانبولی نیز می‌باشد و می‌تواند ترجمه مدارک شما را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

بهترین دانشگاه‌ های انگلیس

بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
به طور کلی می‌توان گفت بعد از آمریکا، انگلیس دارای بهترین دانشگاه‌های جهان می‌باشد که کیفیت، سطح آموزشی و سطح علمی آن‌ها بسیار بالا می‌باشد. در انگلیس بهترین موسسات و دانشگاه‌ها وجود دارند که دارای رنکینگ جهانی بالایی می‌باشند و جزو معتبرترین دانشگاه‌های جهان به حساب می‌آیند. در واقع می‌توان گفت که رقابت بسیار زیادی بین دانشگاه‌های انگلیس وجود دارد و هر یک از دانشگاه‌های انگلیس سعی می‌کنند که از همه نظر رشد کنند و نسبت به بقیه رقیبان، کیفیت سطح آموزشی خود را افزایش دهند. هر سال افراد بسیار زیادی از سراسر جهان به انگلیس مهاجرت می‌کنند و جالب است بدانید مهاجرت اکثر این افراد تحصیلی می‌باشد. کسانی که برای تحصیل به انگلیس مهاجرت می‌کنند باید بین ۱۵۰ مورد از بهترین دانشگاه‌ های انگلیس، یکی از دانشگاه‌ها را برای خود انتخاب کنند و در آن به تحصیل بپردازند. در ادامه بهترین دانشگاه‌ های انگلیس را به شما معرفی می‌کنیم.

 

✔️ مطالعه بیشتر: معرفی ۷ تا از بهترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد - بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های انگلیس، دانشگاه آکسفورد است و در صدر آمار رنکینگ وب سایت تایمز قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد دانشگاه آکسفورد را با نام دیکشنری زبان می‌شناسند. آکسفورد دارای شعباتی در انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز است. در واقع می‌توان گفت که بهترین دانشگاه انگلستان آکسفورد است و بعد از آن دانشگاه کمبریج از بهترین دانشگاه‌های انگلستان می‌باشد. آکسفورد دارای ۴۴ کالج می‌باشد و تعداد بسیار زیادی از دانشجویان را به خود جذب کرده است. قوانین و استانداردهای بسیار زیادی برای پذیرش در این دانشگاه وجود دارد و میتوان گفت که افراد عادی نمی‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند؛ زیرا رقابت در آن کار بسیار سختی می‌باشد و از پس هر انسانی بر نمی‌آید. بسیاری از افراد در این دانشگاه در رشته‌هایی که دارای برنامه‌های افتخاری مشترک هستند تحصیل می‌کنند؛ برای مثال در این رشته‌ها فلسفه، سیاست، اقتصاد و… می‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند که می‌توان گفت تقریبا ۲۵۰ رشته کارشناسی ترکیبی در این دانشگاه وجود دارد. برای تحصیل در این دانشگاه، نیاز به ترجمه مدارک تحصیلی خود دارید.

دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج - بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
بعد از آکسفورد دانشگاه کمبریج جزو بهترین دانشگاه‌های انگلستان می‌باشد و در سطح بین‌المللی جزو ۵ دانشگاه برتر دنیا قرار میگیرد. کمبریج نیز جزو قدیمی‌ترین دانشگاه‌های انگلستان است که اعتبار بسیار بالایی از نظر آموزشی در سطح دنیا دارد. در دانشگاه کمبریج ۱۹ هزار دانشجو وجود دارد و ۹ هزار پرسنل آکادمیک در آن مشغول به کار هستند. این دانشگاه در نزدیکی شهر لندن قرار دارد و فاصله آن با لندن حدود یک ساعت می‌باشد. دانشگاه کمبریج ۳۱ کالج و 100 دپارتمان تحصیلی دارد که بسیار قدیمی می‌باشند و برخی از آن‌ها به دوره قرن ۱۳ میلادی باز می‌گردند. این دانشگاه به دلیل آموزش برترین دانشمندان انگلیسی، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و دلیل شهرت این دانشگاه به همین موضوع بر می‌گردد. باید گفت که سطح آموزشی دانشگاه کمبریج انگلستان بسیار بالاست و خدمات بسیار پیشرفته‌ای را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. پذیرش در این دانشگاه به هیچ عنوان کار آسانی نیست و افراد سخت کوش و نابغه‌ای را می‌طلبد.

 

✔️ مطالعه بیشتر: اپلای دانشگاه چیست و شرایط آن چگونه است؟

امپریال کالج لندن

امپریال کالج لندن - بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
امپریال کالج لندن جزو بهترین دانشگاه‌های اروپا به حساب می‌آید در واقع این دانشگاه در زمینه پزشکی، تجارت، مهندسی، علوم و تکنولوژی به شدت پیشرفته عمل می‌کند و سطح آموزش‌های آن بسیار بالا و دشوار می‌باشد. دانشگاه امپریال کالج لندن دارای ۱۷ هزار دانشجو است و ۸ هزار پرسنل در آن کار می‌کنند. در سال ۱۹۰۷ میلادی ۳ کالج در لندن با یکدیگر ترکیب شدند و امپریال کالج لندن را تشکیل دادند. مردمان با ملیت‌های مختلف به انگلیس سفر می‌کنند و امپریال کالج لندن را برای تحصیل انتخاب می‌کنند. امپریال کالج لندن که در منطقه سلطنتی کنزینگتون و اطراف کاخ کنزینگتون قرار دارد. بسیاری از دانشجویان امپریال کالج لندن به مهندسان، کارآفرینان و نوآوران حرفه‌ای تبدیل شدند. آمریکا کالج لندن دارای رتبه هشت جهانی می‌باشد و رتبه ۹ را از نظر شهرت آکادمیک دارد.

دانشگاه یو سی ال

دانشگاه یو سی ال - بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
در این دانشگاه به حقوق زن و مرد توجه زیادی می‌شود و علاوه بر آن نژاد و مذهب دانشجویان در این دانشگاه حائز اهمیت نیست و افراد با هر نژاد و مذهبی می‌توانند در این دانشگاه تحصیل کنند. کسانی که می‌خواهند در این دانشگاه تحصیل کنند، باید رزومه تحصیلی و نمره‌های بالایی در مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی داشته باشند. بهترین رشته‌ای که در این دانشگاه وجود دارد، رشته کارشناسی علوم در حوزه فلسفه، سیاست و اقتصاد می‌باشد که در هر قسمت تنها ۳۰ عدد متقاضی برای هر یک از این رشته‌ها انتخاب می‌شوند. اکثر دانشجویان دانشگاه ucl از کشورهای دیگری به انگلستان آمده‌اند و بیشتر آن‌ها از قاره آسیا به انگلیس مهاجرت کرده اند. مهاتما گاندی، الکساندر گراهام بل و مارتین از افراد معروفی هستند که در دانشگاه یوسی‌ال انگلستان تحصیل کردند. این دانشگاه رتبه جهانی ۱۰ را دارد اما رتبه آن در شهرت آکادمیک، ۱۳ می‌باشد.

 

✔️ مطالعه بیشتر: فاند چیست و چه انواعی دارد + راه های دریافت آن

 

وضعیت زندگی دانشجویی در انگلستان

وضعیت زندگی دانشجویی در انگلستان - بهترین دانشگاه‌ های انگلیس
همانطور که می‌دانید کشور انگلستان کشور بسیار کوچکی است اما این کشور، جزو پیشرفته‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید به طوری که هرساله مهاجران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. کیفیت زندگی دانشجویان در کشور انگلیس به نوع انتخاب آن‌ها بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که کشور انگلیس به دانشجویان خود خدمات باکیفیتی را ارائه می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین کشورها برای تحصیل باشد. رهبران و افراد بزرگ بسیاری در دانشگاه‌های انگلیس تحصیل کرده اند. دوران دانشجویی در انگلیس یکی از بهترین مراحل زندگی دانشجویان آن است. دانشجویان دانشگاه‌های انگلیس، از سطح آموزشی بالایی برخوردار می‌شوند و همواره با بهترین استادهای دنیا در ارتباط هستند و از آن‌ها می‌آموزند. کشور انگلیس کشور بسیار زیبایی است و دانشجویان آن می‌توانند در زمان‌های آزاد خود، به مناطق مختلف و مفرح این کشور سفر کنند و از مناظر آن لذت ببرند. مدرک دانشگاه‌های معتبر انگلیس جزو معتبرترین مدرک‌های موجود در دنیا می‌باشد که دانشجویان می‌توانند از آن در همه کشورها استفاده کنند.

کلام آخر

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور انگلیس را دارید، باید بهترین دانشگاه را انتخاب کنید و با زندگی دانشجویی در انگلیس آشنا باشید. همانطور که در قسمت‌های بالا گفته شد، شما برای مهاجرت نیاز به مدارکی دارید که باید آن‌ها را به سفارت تحویل دهید. این مدارک شامل ترجمه رسمی مدارک تحصیلی مانند ترجمه دیپلم، ترجمه کارت واکسیناسیون و… می‌باشد. برای ترجمه این مدارک می توانید به دارالترجمه انگلیسی رنسانس که دارالترجمه ترکی استانبولی نیز می‌باشد مراجعه کنید.

دسته بندی:

نظرات کاربران