معرفی بهترین راه های مهاجرت به کانادا

معرفی بهترین راه های مهاجرت به کانادا

 از آنجا که مهاجرت امروزه به یکی از راه های بهبود کیفیت زندگی گره خورده است، بسیاری از کشورها در لیست این انتخاب قرار گرفته اند. کانادا یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت است که ایرانیان از آن استقبال می کنند. روش های مهاجرت به کانادا نیز مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته خاص است. از همین رو قبل از اقدام و تصمیم قطعی برای مهاجرت لازم است فرد روش های مهاجرت به کانادا را بداند.

روش های مهاجرت به کانادا

روش های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا تنوع کمی دارد. یعنی فرد برای اینکه بخواهد به این کشور مهاجرت کند راه های محدودی پیش رو دارد که لازم است ابتدا برای مهیا کردن شرایط خود اقدامات لازم را انجام دهد. در گام نخست برای مهاجرت ترجمه مدارک بسیار ضروری است. برای این کار لازم است فرد همه مدارک اعم از مدارک هویتی و تحصیلی خود را به دارالترجمه انگلیسی معتبر و دارای مجوز رسمی بسپارد.

در حین انجام این کار لازم است روش های مهاجرت به کانادا را بررسی و برای هر کدام از گزینه های مدنظر خود اقدامات لازم را انجام دهد. مهمترین روش های مهاجرت به کانادا عبارت است از:

  1. مهاجرت تحصیلی
  2. مهاجرت شغلی
  3. مهاجرت از راه سرمایه گذاری
  4. مهاجرت با ثبت شرکت
  5. مهاجرت از طریق استارت آپ
  6. مهاجرت از راه ازدواج
  7. مهاجرت با هدف دریافت اقامت دائم
  8. پناهندگی

انتخاب هر کدام از این روش ها شرایطی دارد که فرد تا زمانی که حائز این شرایط نباشد نمی تواند توفیقی در تایید مهاجرت خود از کشور مزبور دریافت کند. به طور مثال اگر هدف شما از مهاجرت به کانادا تحصیلی باشد باید از نظر ادامه تحصیل خود شرایط تان را بسنجید و در نهایت با ترجمه مدارک تحصیلی برای پذیرش اقدام کنید. البته منظور از مدارک تحصیلی همه مدارک رسمی اعم از ترجمه رسمی ریزنمرات و مدارکی است که فرد در طول تحصیل خود در ایران یا هر کشور دیگری کسب کرده است.

✔️ مطالعه بیشتر: دارالترجمه رسمی با غیر رسمی چه تفاوتی دارد؟

 

مزایای زندگی در کانادا چیست؟

مزایای زندگی در کانادا چیست؟

با توجه به ویژگی های کشور کانادا از جمله پایین بودن نرخ بیکاری در آن سبب شده که حتی این کشور برای کسانی که قصد تحصیل دارند به این گزینه فکر کنند. شاخص بیکاری 7.8 درصدی بیکاری در این کشور در سال 2021 و نیز راه پیشرفت شغلی از مهمترین انگیزه های مهاجرت به این کشور به شمار می آید. در واقع همین نکات سبب شده تا کانادا از سطح رفاه عمومی بالایی در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی برخوردار باشد.

نکته مهم دیگر درباره کانادا این است که به دلیل مهاجر پذیر بودن کانادا بحث نژادپرستی و شهروند درجه دو بودن مهاجران در آن بسیار کمرنگ است. از همین رو برای بسیاری از کسانی که با رنگ و نژادهای مختلف قصد دارند در کشوری بجز کشور خود اقامت داشته باشند، بسیار مطلوب است. از دیگر نکات مثبت کانادا بیمه عمومی برای افرادی است که تابعیت این کشور را دارند. بیمه سلامت در این کشور بسیار مهم است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کشور کانادا دارای چه ویژگی هایی است افراد برای مهاجرت به آن تمایل دارند و راه سخت و طولانی را تا رسیدن به آن طی می کنند.

✔️ مطالعه بیشتر: ویزا تحصیلی ایتالیا و ساده ترین روش اخذ بورسیه!

 

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا به دلیل مهاجر خیز بودن این کشور کمی سخت اما دست یافتنی است. داشتن تمکن مالی، کسب مدرک زبان آیلتس یا تافل بسته به علت مهاجرت، داشتن سابقه کاری، بودجه مالی، سابقه سفرهای خارجی و… همه از عواملی است که وقتی علت و زمینه مهاجرت شما معین باشد باید برای دست یافتن به آن تلاش کنید.

به  طور مثال کسی که با هدف سرمایه گذاری قصد مهاجرت به کانادا دارد باید ویزای سرمایه گذاری دریافت کند، علاوه بر آن باید حداقل تمکن مالی و سپرده ای یک میلیون دلاری داشته باشد. در این صورت محدودیتی برای زبان وجود ندارد.

برعکس برای کسی که قصد مهاجرت تحصیلی دارد داشتن آیلتس 6.5 یا تافل 80 ضروری است. برای این افراد محدودیت سنی 18 تا 30 دارد از همین رو هر کسی با هر شرایطی نمی تواند برای تحصیل در این کشور اقدام کند.

در صورتی که قصد شما برای مهاجرت به کانادا قطعی است در این زمینه لازم است از مشاوره افراد خبره ای که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید تا با صرف کمترین وقت و هزینه بتوانید به هدف خود دست پیدا کنید.

✔️ مطالعه بیشتر: شرایط تحصیلات در ترکیه و ساده ترین روش اخذ ویزا

 

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

بهترین راه های مهاجرت به کانادا به شرح زیر است:

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی برای افراد 18 تا 30 سال با مدرک آیلتس 6.5 یا تافل 80 و البته داشتن تمکن مالی است. در صورتی که هر کدام از این شرایط را نداشته باشید امکان مهاجرت از طریق تحصیل برای شما سخت یا غیر ممکن خواهد بود.

مهاجرت شغلی

برای مهاجرت کاری تنها افرادی با 30 سال سن و سابقه کار مرتبط و نیز داشتن جاب آفر الزامی است. زبان فرد هم بسته به کار و شهری که مدنظر دارد متفاوت است.

سرمایه گذاری: کسانی که قصد مهاجرت به قصد سرمایه گذاری اعم از ثبت شرکت یا خرید ملک دارند کمی راحت است. برای این افراد تمکن مالی حداقل 1 میلیون دلاری ملاک است و سن و زبان فرد تاثیر زیادی در قبولی مهاجرت وی ندارد.

گردشگری

در صورتی که خواستار ویزای توریستی باشید تنها محدودیت برای شما شرط سنی 18 سال و نیز سابقه سفر به کشورهای خارجی است.

ازدواج

اگر سن شما بالای 18 سال و ازدواج صوری نباشد نیز امکان قبولی شما برای مهاجرت به این کشور تقریبا سخت نیست. در این شرایط ویزای اسپانسرشیپ برای شما صادر می شود.

استارت آپ

در صورتی که شما قصا مهاجرت با ویزای استارت آپ به کانادا دارید لازم است نمره آیلتس 4.5 تا 5 را کسب و ایده خلاقانه و قابل اجرایی داشته باشید.

پناهندگی

این روش یکی از روش های نامرسوم و ناخوشایند است که اکثر موسسه های مهاجرتی خدماتی در این زمینه به افراد ارائه نمی کنند. به این افراد ویزا تعلق نمی گیرد و فرد از روش های نامتعارف به کشور مزبور مهاجرت می کند.

نتیجه گیری

اگر چه موضوع مهاجرت برای بسیاری از افراد یک رویای دست نیافتنی است اما در صورتی که بخواهید این رویا را محقق کنید لازم است ابتدا شرایط لازم را برای پیگیری مهاجرت خود فراهم کنید. در گام نخست نیز تجمیع همه مدارک لازم برای مهاجرت و نیز ترجمه دقیق مدارک اعم از مدارک هویتی، تحصیلی، شغلی و مالی توسط دارالترجمه ای معتبر ضرورت دارد.

دارالترجمه رنسانس از جمله دارالترجمه های معتبر و آنلاین کشور و نیز سفارت های کشورهای مختلف بوده که مدارک شما را به زبان های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی ترجمه می کند. با توجه به اینکه ترجمه های مدارک پس از تکمیل توسط مشاوران مورد تایید سفارت بازبینی می شود از همین رو اعتبار مدارک بسیار بالا است. در صورت نیاز به انجام ترجمه رسمی اسناد، مدارک تحصیلی یا ترجمه فوری می توانید با شماره های 66725175 و 66724120 تماس بگیرید تا مشاوران موسسه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دسته بندی:

نظرات کاربران