بهترین دانشگاه های استرالیا در سال 2023

بهترین دانشگاه های استرالیا

پس از بریتانیا و ایالات متحده، استرالیا سومین مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است و فهمیدن دلیل آن آسان است! فقط به دانشگاه های آنها نگاه کنید، هنگام تحصیل در بهترین دانشگاه های استرالیا چندین برنامه شگفت انگیز برای تحصیل و همچنین شهرهای زیبا برای اقامت دارید! در این مقاله قصد داریم بهترین دانشگاه‌های استرالیا را به شما معرفی کنیم.

چرا در استرالیا تحصیل کنیم؟

چرا در استرالیا تحصیل کنیم؟

استرالیا خانه بسیاری از دانشگاه‌های معتبر است که در سرتاسر جهان دارای رتبه‌بندی بالا و مشهور هستند و گزینه‌های زیادی برای دستیابی به برخی از بهترین اساتید و معلمان در اختیار شما قرار می‌دهند. مهاجرت تحصیلی به استرالیا یکی از پرتقاضاترین انواع مهاجرت از ایران است.

مکان هایی مانند دانشگاه کوئینزلند، دانشگاه آدلاید، دانشگاه چارلز داروین و دانشگاه تاسمانی همگی نقاط درخشانی در بالای لیست های رتبه بندی دارند و جز بهترین دانشگاه ها برای تحصیل هستند که شما را وسوسه خواهند کرد تا ترجمه مدارک تحصیلی خود را برای آن ها بفرستید تا پذیرش شوید.

اگر به دنبال بهترین دانشکده‌های حقوق، دانشکده‌های بازرگانی، دانشکده‌های پزشکی یا دانشکده‌های مهندسی با بهترین شهرت برای ثبت‌نام در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری خود هستید، قطعاً رفتن به استرالیا را در نظر بگیرید.

✔️ با تحصیل در استرالیا از محیط عالی دانشجویی هم در داخل و هم در خارج از کلاس درس استفاده خواهید کرد.

علاوه بر برخی از بهترین مدارس تجاری و مهندسی در جهان، می‌توانید کشوری بسیار توسعه‌یافته را که هنوز جنبه وحشی خود را با آب و هوای گرم، سواحل زیبا، و منطقه بزرگ خارج از شهر با بیش از 500 پارک ملی حفظ کرده است، در کنار هم داشته باشید.

بسیاری از دانشگاه های استرالیا دوره های کارآموزی را ارائه می دهند و دانشجویان را در مراحل اولیه برای بازار کار آماده می کنند. در ادامه مواردی از دلایل این که چرا باید این کشور را انتخاب کنید را برای شما آورده ایم:

  • دانشگاه های استرالیا از دانشگاه های رتبه های برتر جهان اند.
  • شما می‌توانید از فرصت های کارآموزی و محل کار استفاده کنید.
  • از محیط دانش آموزی شگفت انگیز لذت ببرید.

✔️اگر نمیدانید، بخوانید: ویزای تحصیلی چیست؟

بهترین دانشگاه های استرالیا

محبوب ترین دانشگاه های استرالیا

کشوری که توسط مهاجران ساخته شده و آماده پذیرایی از شما با آغوش باز است، استرالیا یکی از محبوب ترین، منحصر به فردترین و چندفرهنگی ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور است که شرایط را برای دانشجویان بین المللی آسان می کند.

مردم استرالیا به خاطر صمیمی بودن و خوش‌آمدگویی شهرت دارند و به شما این امکان را می‌دهند تا فضای آرام معمولی را در هر نقطه از کشور احساس کنید. ترجمه رسمی مدارک تحصیلی خود را آماده کنید و به خواندن ادامه دهید! چرا که هرگز از تحصیل در این دانشگاه ها پشیمان نخواهید شد.

دانشگاه 1- دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا در سال 1946 تأسیس شد. این دانشگاه در کانبرا، پایتخت استرالیا و مقر دولت واقع شده است. این دانشگاه در ابتدا به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی توسط پارلمان استرالیا ایجاد شد و یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا است.

دانشگاه ملی استرالیا دارای شش برنده جایزه نوبل در میان اساتید و فارغ التحصیلان خود است و حتی توسط یک برنده جایزه نوبل اداره می شود. برایان اشمیت، که در سال 2011 جایزه نوبل فیزیک (به همراه سائول پرلموتر و آدام ریس) را به دلیل ارائه شواهدی مبنی بر اینکه انبساط جهان در حال شتاب گرفتن است، برد؛ معاون این موسسه است.

ANU مشارکت های زیادی با دانشگاه های بین المللی از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه آکسفورد، ETH زوریخ و دانشگاه ملی سنگاپور دارد.

دانشگاه 2- دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی که در سال 1851 تأسیس شد، قدیمی ترین دانشگاه استرالیا است. تقریباً 46000 دانشجو در دانشگاه سیدنی به نمایندگی از 134 کشور تحصیل می کنند. بیش از 280 برنامه تبادل خارجی با بیش از 30 کشور وجود دارد.

 پنج نخست وزیر استرالیا در این دانشگاه حضور داشتند، از جمله ادموند بارتون که در سال 1901 در اولین انتخابات فدرال استرالیا پیروز شد. بیش از 90 مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه وجود دارد که در زمینه های مختلف تحقیقات جهانی را انجام می‌دهند.

دانشگاه 3- دانشگاه کوئینزلند

حدود 40000 دانشجو دارد که شامل 12000 دانشجوی بین المللی از 141 کشور می شود. این دانشگاه همچنین دارای یکی از بزرگترین گروه های دکتری استرالیا است که حدود 13800 دانشجوی کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

فارغ التحصیلان مشهور عبارتند از:

  • یک برنده جایزه نوبل
  • دو مدیر عامل شرکت Fortune 500
  • برنده اسکار جفری راش
  • شاعر برونوین لی

پردیس اصلی دانشگاه در حومه در حومه سرسبز سنت لوسیا ،یکی از مرفه ترین مناطق شهر، واقع شده است. دو پردیس دیگر به عنوان بخشی از دانشگاه و 40 سایت آموزشی و پژوهشی وجود دارد. حدود یک سوم دانشجویان از خارج از کشور، از بیش از 142 کشور مختلف می آیند.

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا بوده و یک پیشنهاد عالی برای شماست! شاید بخواهید با کمی تحقیق بیشتر ترجمه مدارک دانشگاهی خود را برای آن ها بفرستید و برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام کنید.

دانشگاه 4- دانشگاه موناش

دانشگاه موناش

دانشگاه موناش در سال 1958 تاسیس شد و بزرگترین دانشگاه استرالیا است. فارغ التحصیلان مشهور عبارتند از:

  • نیک کیو، موسیقیدان
  • پیتر کری، رمان نویس برنده بوکر
  • دیوید ویلیامسون، نمایشنامه نویس
  • این دانشگاه به افتخار مهندس، رهبر نظامی و مدیر عمومی سر جان موناش نامگذاری شد.

دانشجویان می توانند از بین بیش از 6000 رشته در 10 دانشکده، هنر، طراحی و معماری را انتخاب کنند. هنرها تجارت و اقتصاد، تحصیلات مهندسی، فناوری اطلاعات، قانون، پزشکی، پرستاری و علوم بهداشتی، داروسازی و علوم دارویی و…

این دانشگاه دارای پردیس های بسیاری در سراسر ویکتوریا و استرالیا و همچنین پردیس های بین المللی در مالزی، ایتالیا، هند و چین است. این دانشگاه چندین کتابخانه در تمام محوطه های خود دارد که در مجموع بیش از 3.2 میلیون مورد را در خود جای داده است.

دانشگاه 5- دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن در سال 1853 تاسیس شد و آن را به دومین دانشگاه قدیمی کشور تبدیل کرد. پیتر دوهرتی برنده جایزه نوبل (فیزیولوژی و پزشکی) و اعضای انجمن سلطنتی دیوید سولومون و دیوید بوگر همگی در ملبورن تدریس یا تحقیق می کنند.

این دانشگاه خانه ی 47000 دانشجو و 6500 کارمند است و 280000 فارغ التحصیل در سراسر جهان دارد. (حدود 15 درصد آنها خارج از استرالیا زندگی می کنند.) بیش از 12000 دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه ملبورن ثبت نام کرده‌اند و اگر موفق به ورود در این دانشگاه شوید، به دانشجویانی از 130 کشور جهان خواهید پیوست.

✔️ بهترین دانشگاه استرالیا بر اساس رتبه بندی THE، دانشگاه ملبورن است.

دانشگاه 6- دانشگاه نیو ساوت ولز سیدنی

دانشگاه نیو ساوت ولز سیدنی در رتبه 37 دانشگاه های جهانی قرار دارد و یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا و جهان است. UNSW سیدنی یک مرکز آموزشی و تحقیقاتی پیشرو در جهان است که توسط کارفرمایان و سازمان‌ها در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

 UNSW که در بین 70 دانشگاه برتر در سراسر جهان قرار دارد، به شکل دادن به فارغ التحصیلان آینده نگر اختصاص داده شده است که تأثیر مثبتی در جهان دارند. این دانشگاه تضمین می کند که دانش آموزان برای کشف پتانسیل کامل خود، یک آموزش واقعاً عملی و متمرکز بر شغل دریافت می کنند. دانشجویان نقاط قوت خود را از طریق تجربیات تغییر دهنده زندگی و راهنمایی های الهام بخش از دانشگاهیان مشهور جهان کشف کرده و رشد می دهند.

جمع بندی

ما لیستی از بهترین دانشگاه های استرالیا را به شما ارائه دادیم. اگر به دنبال دارالترجمه رسمی در تهران برای ترجمه رسمی برای مهاجرت تحصیلی می‌گردید، به خواندن ادامه دهید.

استرالیا مقصد مورد علاقه دانشجویان بین المللی است. بیش از 418000 دانشجوی بین المللی در سال 2020 در استرالیا تحصیل کردند. در سال 2020، 3650 دانشجوی ایرانی در سیستم آموزش عالی استرالیا مشغول به تحصیل بودند.

دانشجویان بین‌المللی به دلیل استاندارد بالای تدریس، مدارک بین‌المللی پذیرفته شده در جوامع مختلف و رشته های متنوع آن به استرالیا جذب می‌شوند. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز در سال 2020، شش دانشگاه استرالیا در میان 100 موسسه آموزش عالی برتر جهان قرار گرفتند.

در طول 50 سال گذشته، 2.5 میلیون دانشجوی بین المللی از موسسات آموزشی استرالیا فارغ التحصیل شده اند. این فارغ التحصیلان اکنون بخشی از یک شبکه جهانی فارغ التحصیلان هستند که در سرتاسر جهان تاثیرگذار است.

شما می توانید تحصیلات استرالیا را از امروز، از هر کجا که هستید، شروع کنید. به صورت آنلاین از خانه شروع کنید، در یکی از پردیس های شعبه های استرالیا در سراسر جهان ثبت نام کنید، ترجمه دیپلم خود را برای آن ها ارسال کنید و شروع به مطالعه کنید.

استرالیا طیف متنوعی از گزینه های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که بیش از 1100 موسسه و بیش از 22000 دوره آموزشی برای شما طراحی شده است. وقت آن است که خود آینده درخشان خود را کشف کنید!

در سال 2019، تقریباً تمام شهرهای بزرگ استرالیا یعنی ملبورن، سیدنی، بریزبن، کانبرا، آدلاید، پرث و گلدن بیچ در 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار داشتند. نکته نهایی این که اگر به دنبال دارالترجمه انگلیسی می‌گردید، می‌توانید ترجمه مدارک خود را به ما بسپارید.

⇐ اگر مقصدتان کشورهای دیگری به جز استرالیاست:

دسته بندی:

نظرات کاربران