بررسی رشته های پولساز در امریکا 2023

رشته های پولساز در امریکا 2023

اگر قصد دارید به آمریکا مهاجرت کاری یا تحصیلی داشته باشید انتخاب رشته هایی که برای آینده مالی و درآمدی شما موثر است، اهمیت زیادی دارد. انتخاب رشته های پولساز در امریکا به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. همانطور که می دانید بسیاری از کشورهای دنیا سالانه نیاز خود به مشاغل را اعلام می کنند، تا در صورت لزوم از نیروی کار خارجی برای جبران استفاده کنند. در این مقاله نیز سعی داریم شما را با بهترین رشته های پولساز در امریکا آشنا کنیم و در ادامه خواهیم گفت که چرا این موضوع اهمیت دارد.

رشته‌ های پولساز در آمریکا

رشته های پولساز در امریکا به رشته هایی گفته می شود که شما می توانید میانگین درآمد سالانه قابل قبولی را برای خود داشته باشید. این موضوع به ویزه برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به امریکا دارند اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بتوانید رشته های پولساز این کشور را بشناسید کافی است، جستجویی در میان لیست مشاغل مورد نیاز این کشور و بازار کار آن داشته باشید.

دلیل اهمیت بررسی رشته‌های پولساز در آمریکا:

رشته های پولساز در این کشور باعث شده تا سیستم آموزشی این رشته ها نیز در آمریکا منطبق با استانداردهای جهانی باشد. این رشته ها کمک کرده تا خدمات این رشته ها نیز بسیار گسترده باشد. از همین رو پیشنهاد می شود اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به این کشور مهاجرت کنید، حتما پیش از اقدام برای تحصیل یا کار، ابتدا مشاغلی که آینده و سطح درآمدی قابل قبولی دارد را مدنظر قرار دهید.
از طرفی برای اینکه بتوانید برای مهاجرت از طریق این رشته ها موفق شوید باید فرایند مهاجرت را با دقت بالایی طی کنید. برای این منظور ترجمه رسمی مدارک خود را برای موفقیت و دریافت ویزا باید به دارالترجمه رسمی معتبر و با سابقه بسپارید.

ضرورت آگاهی از رشته‌های پولساز در آمریکا:

ضرورت آگاهی از رشته‌های پولساز در آمریکا

زمانی که شرایط اخذ ویزای تحصیلی آمریکا یا کاری آمریکا را بررسی می کنید، آگاهی از رشته ای که می خواهید با انگیزه آن به آمریکا مهاجرت کنید، باید از میزان درامد و بازار کار آن مطلع باشید. این موضوع به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با رشته های پولساز در آمریکا، از آینده درآمدی خود و برنامه ریزی های مالی خود در این کشور مطلع شوید. این موضوع به ویژه برای کسانی که می خواهید از مسیر تحصیل در امریکا مهاجرت کنند، بسیار مهم است.

شرایط موجود در کشور آمریکا برای کار و شغل چگونه می‌باشد؟

برای اینکه بتوانید شرایط آمریکا را برای کار و شغل بشناسید باید بازار کار رشته مورد نظر را ارزیابی کنید. اگر بتوانید در رشته های پولساز این کشور مشغول فعالیت شوید، قطعا با بازار کار خوبی در این زمینه مواجه خواهید بود، به این معنا که موقعیت های شغلی زیادی را برای انتخاب خواهید داشت.

مهم‌ترین مدارک برای دریافت ویزای کار در آمریکا:

اگر قصد دارید از طریق کار به آمریکا مهاجرت کنید لازم است مدارک زیر را برای ارائه به سفارت این کشور ارائه کنید:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پرسنلی
  • شماره رسید دادخواست تایید شده توسط کارفرما
  • کد تایید فرم DS-160 برای درخواست ویزای غیر مهاجرت
  • رسید پرداخت وجه درخواست ویزا
  • انگیزه نامه و اثبات بازگشت بعد از پایان کار در آمریکا
  • فرم ویزای L برای مصاحبه
  • ترجمه رسمی تمام مدارک مورد نیاز اعم از مدارک تحصیلی و سوابق کاری

برای اینکه بتوانید مسیر پیگیری پرونده مهاجرت خود را با دغدغه کمتری طی کنید، پیشنهاد می کنیم مدارک خود را برای ترجمه به دارالترجمه رسمی رنسانس بسپارید.

رشته‌های پولساز در آمریکا شامل چه مواردی می باشد؟

رشته های پولساز در امریکا

از مهمترین رشته های پولساز در امریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. متخصص بیهوشی: شاید برای شما جالب باشد که بدانید درآمد این افراد در آمریکا در سال بیش از 267 هزار دلار است. از همین رو شما می توانید با تحصیل یا کار در این رشته از آینده روشنی در زمینه درآمدی برخوردار باشید.
  2. جراح عمومی: یکی دیگر از رشته های درآمدزا در امریکا جراح عمومی با درآمد سالیانه بیش از 355 هزار دلار است.
  3. متخصص زنان و زایمان: درآمد این افراد در آمریکا سالانه بیش از 240 هزار دلار می باشد.
  4. متخصص ارتودنسی: یکی از مشاغل مورد نیاز و البته پردرآمد در آمریکا نیز بیش از 226 هزار دلار در سال است. از همین رو شما می توانید آینده روشنی برای این رشته در امریکا متصور باشید.
  5. پزشک عمومی: درآمد فعالان این رشته نیز به طور میانگین حدود 220 هزار دلار در سال می باشد.
  6. روانپزشک: درآمد روانپزشکان در آمریکا سالانه حدود 217 هزار دلار می باشد.
  7. متخصص پروتز دندان: از رشته های مورد نیاز و پولساز آمریکاست که درآمدی بیش از 215 هزار دلار در سال را برای افراد به همراه دارد.
  8. دندانپزشک: در این رشته می توانید سالانه 176 هزار دلار در سال را تجربه کنید.
  9. خلبان و مهندس پرواز: درآمد 187 هزار دلار نشان می دهند که خلبانی و فعالیت در این زمینه، آینده مالی خوبی به همراه دارد.
  10. علوم کامپیوتر: اگر در این زمینه سابقه کاری دارید یا می خواهید در این رشته ادامه تحصیل دهید، باید بدانید که درآمد این رشته در آمریکا به طور میانگین سالانه 162 هزار دلار می باشد.
  11. مدیر بازاریابی: درآمد این افراد سالانه بیش از 147 هزار دلار در سال میباشد.
  12. مدیر امور مالی: درآمد 147 هزار دلاری این افراد در امریکا، باعث شده تا رشته مدیریت امور مالی به یکی از رشته های پردرآمد در این کشور تبدیل شود.

درآمد سالانه رشته های پولساز در آمریکا:

رشته های مختلف در این کشور سطح درآمدی متفاوتی دارند که در ادامه به برخی از پولساز ترین رشته های این کشور در طول سال اشاره خواهیم کرد:

درآمد سالانه رشته های پولساز در آمریکا

کدام یک از شغل‌ها بیشتر مورد نیاز کشور آمریکا می‌باشد؟

شغل‌های مورد نیاز آمریکا

بخشی از دلایکی که رشته های پولساز در امریکا را شکل می دهد، نیاز بالای این کشور به این رشته ها است. از مهمترین رشته های مورد نیاز آمریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پزشک
  2. دندانپزشک
  3. پرستارخانگی
  4. مهندس نرم افزار
  5. مهندس نفت
  6. مهندس هوافضا
  7. پزشک زنان
  8. مهندس برق
  9. مهندس شیمی
  10. جراح عمومی
  11. فیزیولوژیست
  12. مهندس مکانیک
  13. مهندس جوش
  14. سونوگرافیست
  15. تحلیلگر داده
  16. طراح وب
  17. مدیر حسابرسی
  18. سرپرست منابع انسانی
  19. مدیر پروژه
  20. مدیر بازاریابی

دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک برای مهاجرت

دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک

زمانی که می خواهید برای مهاجرت کاری یا تحصیلی به آمریکا اقدام کنید، یکی از مهمترین مراحل ترجمه رسمی مدارک است که باید آن را به مترجمان رسمی و باسابقه بسپارید. دارالترجمه رسمی رنسانس آماده ارائه خدمات ترجمه مدارک مهاجرتی به آمریکا است که شما می توانید طی تماس با کارشناسان این موسسه مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نتیجه گیری

از آنجا که مهاجرت کاری و تحصیلی با هدف ساخت آینده مالی و شغلی بهتر است از همین رو اگر قصد دارید به آمریکا مهاجرت کنید، پیش از هر اقدامی درباره رشته های پولساز در امریکا تحقیق کافی داشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند که در مسیر انتخاب شغل و رشته تحصیلی خود قوی تر عمل کنید.

سوالات متداول

1- مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آمریکا چیست؟

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پرسنلی
  • شماره رسید دادخواست تایید شده توسط کارفرما
  • کدتایید فرم DS-160 برای درخواست ویزای غیرمهاجرت
  • رسید پرداخت وجه درخواست ویزا
  • انگیزه نامه و اثبات بازگشت بعد از پایان کار در آمریکا
  • فرم ویزای L برای مصاحبه
  • ترجمه رسمی تمام مدارک مورد نیاز

2- پولسازترین رشته های مورد نیاز در آمریکا چیست؟

رشته های پزشکی، مهندسی، مدیریتی و حقوقی از بهترین رشته های پولساز در این کشور می باشد.

3- شرایط بازار کار آمریکا چگونه است؟

اگر مشاغل پولساز را انتخاب کنید قطعا از موقعیت های شغلی بیشتری برای انتخاب برخوردار خواهید بود.

دسته بندی:

نظرات کاربران