گلدن ویزا اسپانیا | دریافت ویزای طلایی اسپانیا

 گلدن ویزا اسپانیا | دریافت ویزای طلایی اسپانیا

یکی از راه هایی که می توانید مهاجرت راحتی به کشور اسپانیا و حوزه اتحادیه اروپا داشته باشید، دریافت گلدن ویزا اسپانیا است. این ویزا برای کسانی است که از تمکن مالی بالایی برخوردارند و می توانند در این کشور سرمایه گذاری کنند. انتخاب این روش برای مهاجرت به اسپانیا مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. مهمترین آن امکان دریافت ویزای همراه برای اعضا ی خانواده و نیز اقامت در این کشور است. دسترسی به تمام حوزه شینگن میز از دیگر مزایایی است که می توانید با داشتن گلدن ویزا اسپانیا به دست آورید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که از چه راهی و چگونه می توانید ویزای طلایی این کشور را به دست آورید.

 منظور از گلدن ویزای اسپانیا چیست؟

 منظور از گلدن ویزای اسپانیا چیست؟

پیش از هر چیزی لازم است اطلاعاتی درباره گلدن ویزا اسپانیا بدانید. این ویزا در واقع یکی از ویزاهای اقامتی است که کشور اسپانیا برای سرمایه گذاران خارجی با بیش از 500 هزار یورو سرمایه در بخش املاک و مستغلات این کشور صادر می کند. این ویزا به مهاجران خارجی امکان اقامت در این کشور به همراه خانواده را فراهم می کند. علاوه بر اینکه افراد می توانند از مزایای سفر در کشورهای حوزه شینگن نیز بهره مند شوند. لازم به ذکر است که داشتن این ویزا پس از 5 سال امکان اقامت دائم را برای افراد فراهم می کند و پس از 10 سال می توان از طریق آن تابعیت اسپانیا را دریافت کرد. اما پیش از آنکه بخواهید برای دریافت این ویزا اقدام کنید، باید اطلاعات بیشتری را درباره آن کسب کنید، که در ادامه هر آنچه لازم است درباره آن بدانید به شما خواهیم گفت.

 روش های اخذ گلدن ویزای اسپانیا

 روش های اخذ گلدن ویزای اسپانیا

 همانطور که پیشتر گفته شد ویزای طلایی اسپانیا برای کسانی است که می توانند با تمکن مالی بالا در کشور اسپانیا سرمایه گذاری حداقل 500 هزار یورویی داشته باشند. در این بخش به روش های مختلفی که میتوان از طریق آن به دریافت گلدن ویزا رسید اشاره می شود. این روش ها عبارت است از:

  • خرید املاک و مستغلات با حداقل 500 هزار یورو سرمایه
  • سرمایه گذاری در صندوق بدهی عمومی اسپانیا با حداقل 2 میلیون یورو سرمایه
  • خرید سهام یک شرکت یا سرمایه گذاری در یک بانک اسپانیایی با حداقل 1 میلیون یورو سرمایه
  • ایجاد یک کسب و کار جدید به ویژه در حوزه نوآوری های علمی یا فناوری با سرمایه مورد نیاز

 شرایط اخذ گلدن ویزای اسپانیا چیست؟

 شرایط اخذ گلدن ویزای اسپانیا چیست؟

 زمانی که می خواهید برای دریافت ویزای سرمایه گذاری اسپانیا اقدام کنید، باید شرایطی که این کشور تعیین کرده است را دارا باشید. هر کدام از این شرایط این امکان را به شما می دهد که بتوانید با آمادگی بیشتری برای مهاجرت به اسپانیا آماده شوید. از مهمترین شرایط دریافت ویزای طلایی برای مهاجرت به اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن سن قانونی بیشتر از 18 سال
  • عدم سوء پیشینه
  • داشتن بیمه درمانی معتبر اسپانیا
  • عدم سابقه ریجکتی ویزای شینگن یا منع ورود به کشورهای اتحادیه اروپا
  • داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های مهاجرت، زندگی و اقامت در اسپانیا

در نظر داشته باشید که در تمکن مالی تامین هزینه های پیش از سفر نیز اهمیت زیادی دارد. هزینه هایی مانند درخواست ویز، تهیه بلیط، هزینه ترجمه رسمی مدارک و… از جمله این موارد است. نکته مهم دیگر ترجمه رسمی تمام مدارک مهاجرتی است که باید به زبان مورد تایید کشور اسپانیا انجام شود. برای این منظور می توانید مدارک مهاجرتی خود را برای ترجمه به دارالترجمه رسمی رنسانس بسپارید.

 مدارک مورد نیاز جهت گرفتن ویزای طلایی اسپانیا

مدارک مورد نیاز جهت گرفتن ویزای طلایی اسپانیا

 دریافت گلدن ویزا اسپانیا نیازمند ارائه مدارک و اسنادی است که سفارت کشور اسپانیا شما را واجد شرایط بداند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای اسپانیا
  • تهیه عکس جدید پرسنلی مطابق با دستورالعمل های سفارت اسپانیا
  • پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک کافی درآمدی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده در اسپانیا
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی بیمه درمانی
  • گواهی پرداخت هزینه ویزا 80 یورویی برای هر فرد بالای 18 سال

 

علاوه بر این مدارک باید مدارکی نیز بابت اثبات سرمایه خود به سفارت کشور اسپانیا ارائه دهید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • اثبات مالکیت ملک خریداری شده در اسپانیا با حداقل سرمایه 500 هزار یورویی
  • مدارک اثبا ت سرمایه گذاری در صندوق بدهی عمومی دولت اسپانیا با دریافت گواهی برای مدت 5 سال
  • مدارک اثبات سرمایه گذاری در سهام یک شرکت اسپانیایی با بیانیه از سوی اداره ثبت سرمایه گذاری این کشور
  • گواهی سرمایه گذاری در سهام توسط کمیسیون ملی بورس یا بانک اسپانیا
  • گواهی سرمایه گذاری سپرده بانکی توس موسسه مالی

 در نظر داشته باشید که تمامی این مدارک باید توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شود. ترجمه رسمی مدارک مهمترین بخشی است که می تواند مسیر مهاجرت شما را به کشور اسپانیا هموار یا با مشکلات زیاد همراه کند. شما می توانید برای اطمینان بیشتر درباره ترجمه مدارک خود، این مسئولیت را به مترجمان  دارالترجمه رسمی رنسانس بسپارید تا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 مدت اعتبار گلدن ویزای اسپانیا

مدت اعتبار گلدن ویزای اسپانیا

 یکی از نکات مهمی که درباره گلدن ویزا باید بدانید، مدت اعتبار آن است. این ویزا به طور کلی دارای اعتبار یک  ساله است در صورتی که طی این مدت وارد اسپانیا شوید، می توانید ویزا را تبدیل به مجوز اقامت کنید، در این صورت اعتبار دوساله دریافت خواهید کرد. پس از آن می توانید به مدت نامحدودی در اسپانیا سرمایه گذاری خود را حفظ کنید و در صورت نیاز آن را تمدید کنید. با این روش می توانید پس از 5 سال اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید. در این شرایط داشتن اقامت 6 ماه در سال در این کشور الزامی است. پس از 10 سال منیز می توانید برای دریافت تابعیت اسپانیا اقدام کنید.

 مراحل اخذ گلدن ویزای اسپانیا

مراحل اخذ گلدن ویزای اسپانیا

 برای اینکه بتوانید به راحتی و با دردسر کمتری گلدن ویزای اسپانیا را دریافت کنید، طی کردن مراحل زیر با دقت و حساسیت مدنظر قرار دهید:

  • انتخاب یکی از روش های سرمایه گذاری در اسپانیا با توجه به میزان تمکن مالی
  • اقدام برای دریافت ویزای طلایی طی سه ماه پس از سرمایه گذاری در اسپانیا
  • گردآوری تمام مدارک مورد نیاز اعم از ترجمه رسمی پاسپورت، مدارک مالی و هویتی و…
  • دریافت اجازه اقامت پس از دریافت ویزای طلای

 خرید ملک اسپانیا بهترین روش اخذ گلدن ویزا

خرید ملک اسپانیا بهترین روش اخذ گلدن ویزا

 انتخاب این روش برای مهاجرت به اسپانیا یکی از بهترین و البته امن ترین روش هایی است که می تواند منجر به دریافت اقامت دائم و تابعیت این کشور شود. برای این منظور باید سرمایه حداقلی 500 هزار یورویی برای خرید ملک در اسپانیا داشته باشید. در نظر داشته باشید که خرید ملک در اسپانیا این مزیت را برای شما به همراه دارد که مالکیت 100 درصد آن برای شما خواهد بود که می توانید از آن درآمدزایی کنید و اجاره دهید. پس از آن نیز می توانید برای دریافت تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار اقدام کنید. از مهمترین مزایای خرید ملک در اسپانیا فرایند سریع اداری برای دریافت سند ملکی در کمتر از یک ماه است.

 اخذ تابعیت و شهروندی اسپانیا از طریق گلدن ویزا

اخذ تابعیت و شهروندی اسپانیا از طریق گلدن ویزا

اگر بخواهید از طی گلدن ویزا تابعیت اسپانیا را دریافت کنید، باید گفت این ویزا به طور مستقیم امکان دریافت تابعیت را برای شما امکان پذیر نمی کند. شما پس از دریافت اقامت دائم اسپانیا و نیز حضور 6 ماه در سال در این کشور، پس از 5 سال متوالی می توانید برای دریافت تابعیت اسپانیاو دریافت پاسپورت اقدام کنید. البته برای دریافت تابعیت داشتن شرایط زیر الزامی است:

 استاندارد های سرمایه گذاری در اسپانیا

 استاندارد های سرمایه گذاری در اسپانیا

 برای اینکه بتوانید در اسپانیا سرمایه گذاری کنید، رعایت استانداردهای آن ضروری است. یکی از مهمترین مواردی که برای سرمایه گذاری در این کشور باید بدانید رعایت قوانین این کشور برای سرمایه گذاری مهاجران خارجی در این کشور است. شما باید در هر روش سرمایه گذاری، حداقل سرمایه لازم را دارا باشید. علاوه بر اینکه تمامی این روش ها باید منطبق با قوانین این کشور باشد.

 تمدید اقامت Golden Visa اسپانیا

تمدید اقامت Golden Visa اسپانیا

 نکته ای که لازم است درباره گلدن ویزا بدانید اینکه تمدید این ویزا تا مادامی که سرمایه گذاری شما در این کشور فراهم باشد، هر دو سال یکبار امکان پذیر است و منعی در این زمینه ندارید.

حداقل سرمایه برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا

حداقل سرمایه برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا

حداقل سرمایه برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا  اگر قصد سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزا اسپانیا را دارید داشتن حداقل سرمایه برای موارد زیر ضروری است:

  • خرید املاک و مستغلات: 500 هزار یورو
  • سرمایه گذاری در صندوق بدهی عمومی اسپانیا: 5 میلیون یورو
  • خرید سهام شرکتی یا سپرده گذاری بانکی: یک میلیون یورو

برای تمامی این موارد باید ترجمه رسمی تمکن مالی خود را در زمان دریافت ویزا به سفارت کشور اسپانیا ارائه دهید. برای این منظور کافی است مدارک خود را به مترجمان رسمی دارالترجمه رسمی رنسانس بسپارید.

 مزایا و معایب ویزای طلایی اسپانیا

مزایا و معایب ویزای طلایی اسپانیا

 زمانی که برای دریافت ویزای طلایی اقدام می کنید، مهاجرت از این روش می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد که شامل موارد زیر است:

  • دریافت اقامت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  • امکان سفر به تمامی کشورهای حوزه شینگن بدون محدودیت
  • امکان تمدید اقامت بدون نیاز به زندگی در این کشور
  • امکان کار و تحصیل در اسپانیا با دریافت این ویزا
  • امکان دریافت ویزای همراه برای اعضای خانواده به همراه مجوز کار و تحصیل در این کشور
  • امکان تبدیل ویزای طلایی به اقامت دائم و تابعیت اسپانیا

 البته در نظر داشته باشید که دریافت این ویزا معایبی نیز می تواند برای شما به همراه داشته باشد. آن هم هزینه زیادی که اکثر متقاضیان مهاجرت به اروپا ممکن است از آن برخوردار نباشند. از همین رو اگر تمکن مالی کافی ندارید، قطعا این روش مناسب شما نخواهد بود.

 دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک برای مهاجرت

دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک برای مهاجرت

دریافت گلدن ویزا اسپانیا برای ایرانیان و به طور کلی برای کسانی که بخواهند به این کشور مهاجرت کنند، نیازمند شرایط و مدارکی است که سفارت این کشور را برای واجد الشرایط بودن فرد قانع کند. برای این منظور ارائه مدارک ترجمه شده با اعتبار بالا اهمیت زیادی دارد. دارالترجمه رسمی رنسانس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از خدمات مترجمان رسمی و معتبر این موسسه برای ترجمه مدارک مهاجرتی خود در مسیر دریافت ویزای طلایی استفاده کنید. در صورتی که شما هم قصد دریافت ویزای طلایی برای مهاجرت به کشور اسپانیا را دارید می توانید مدارک خود را برای ترجمه رسمی به مترجمان این مجموعه بسپارید.

 نتیجه گیری 

 دریافت ویزای طلایی برای مهاجرت به اسپانیا که از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است، یکی از روش های آسانی است که شما می توانید برای مهاجرت به اسپانیا انتخاب کنید. این روش نیازمند داشتن تمکن مالی حداقل 500 هزار یورویی است که در نهایت طی 10 سال می توانید تابعیت این کشور را دریافت کنید. دریافت ویزای طلایی امکان اقامت را به همراه اعضای خانواده فراهم می کند و می توان آن را یکی از بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا دانست.

 سوالات متداول

شرایط دریافت ویزای طلایی چیست؟

داشتن سن قانونی بیشتر از 18 سال

عدم سوء پیشینه

داشتن بیمه درمانی معتبر اسپانیا

عدم سابقه ریجکتی ویزای شینگن یا منع ورود به کشورهای اتحادیه اروپا

داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های مهاجرت، زندگی و اقامت در اسپانیا

 

بهترین روش های دریافت ویزای طلایی چیست؟

خرید املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در صندوق بدهی عمومی اسپانیا  

خرید سهام یک شرکت یا سرمایه گذاری در یک بانک اسپانیایی

ایجاد یک کسب و کار جدید به ویژه در حوزه نوآوری های علمی یا فناوری

 

 شرایط دریافت تابعیت اسپانیا از طریق اقامت طلایی اسپانیا چیست؟

تسلط به زبان اسپانیایی

آشنایی با تاریخ  و فرهنگ اسپانیا

عدم سابقه

 نداشتن بدهی به دولت اسپانیا

دسته‌بندی نشده دسته بندی:

نظرات کاربران